Mezoterapi

Saç Mezoterapisi Nedir?

Saç mezoterapisi, mezoterapi ilacının saç problemlerinin çözümünde kullanılmasıdır.

Saç Mezoterapisi Nasıl Yapılır?

Saç için mezoterapi uygulaması, ince uçlu iğneler ile saçlı deri üzerine belli aralıklar ile mezoterapi ilacının salınması ile yapılır. Bu şekilde var olan problemlere direk olarak nüfuz eden ilaç çok daha kısa sürede ve başarılı sonuçlar elde edilmesini sağlar.

Saç Mezoterapisi İşlemleri Kimlere Uygulanabilir?

Bu işlem bir ilaç enjektesi ile gerçekleştirilir. Bu nedenle de sağlık durumu engel teşkil etmeyen kadın ve erkek tüm hastalara uygulanabilir. Sağlık durumunun bu işlem için uyugun olmadığı haller ise,

• Hamilelik
  • Bebek emzirme
  • İlaç tedavisi görme
  • Kan, dolaşım, şeker, tansiyon hastalıklarıdır.

Saç Mezoterapisi Hangi Saç Problemleri Üzerinde Etkilidir?

Bu işlem,

• Saç dökülmesi
  • Saçların zayıf ve güçsüz oluşu
  • Çabuk kırılan saçlar
  • Dış etkilerden çok kolay şekilde etkilenen saçlar
  • Boyama, perma, kalıcı fön gibi kimyasal içeren saç işlemleri ile saçların yorulması
  • Kalitesiz veya sürekli kullanılan şekillendiricilerin saçları yıpratması gibi problemler üzerinde etkilidir.

Saç Mezoterapisi İşlemleri Acı Verir Mi?

Söz konusu işlemler kafa derisine ilacın salınması ile acı ve yanma hissi verebilir. Bu nedenle uygulama öncesi lokal anestezi spreyleri kullanılabilir. Kullanılan lokal anestezi etkili olduktan sonra güvenli uygulama için spreyin kalıntıları için kafa derisi silinir.

Saç Mezoterapisi Kafa Derisi Dışındaki Alanlara Uygulanabilir Mi?

Söz konusu işlem saçlı derilere yani kıl kökü barındıran derilere uygulanbilir. Bu nedenle erkeklerde sakal ve bıyık, favori bölgelerine de uygulanabilir.

Sakal, bıyık ve favori bölgelerinde uygulanan mezoterapiler saçlar üzerinde görülen etkiler gibi başarı elde edebilir. Buradaki kılları güçlendirir görünümü destekler seyrekliğin giderilmesi için zemin hazırlar.

Saç Mezoterapisi Kaç Seans Uygulanır?

Bu işlemler, saçlardaki problemlerin tipine, problemlerin oluşma sebeplerine ve derinliğine göre değişmektedir. Bu nedenle de seans sayısı netlik kazanmış bir konu değildir. Fakat ortalama bir problem derecesi için seans sayısı en az 5 olmalıdır.